Ohjelma: Ruokatunti

11.2.2019

Millainen on tulevaisuuden ruokakauppa?

Miten kaupat muuttuvat, kun kaikki tuntuu siirtyvän nettiin? Millaisia kikkoja kauppiaat käyttävät houkutellakseen meidät kauppoihinsa?

Pipsan ja Meri-Tuulin vieraina tässä jaksossa ovat Järvenpään K-Citymarketin Markku Hautala ja tuoksumarkkinointiyritys Sevenden Eero Niskanen.

Eero luo niin kutsuttuja tuoksuambiensseja ravintoloihin ja kauppoihin, Markku taas on kasvattanut omasta kaupastaan ilmiön.

Mikä saa ihmisen muodostamaan tunnesiteen ruokakauppaa kohtaan? Voiko vastaus olla aisteissamme? Entä minkälaisia asiakkaalle näkymättömiä keinoja voidaan käyttää tunnesiteen vahvistamiseksi?

Ohjelman tarjoaa Heinon tukku.