23.3.2020

Musiikkia koronan aikaan –miten koronavirus vaikuttaa musiikin julkaisemiseen ja markkinointiin?

Musiikin esittämiseksi etsitään uusia, virtuaalisia keinoja, mutta jatkuuko musiikin julkaiseminen markkinointitoimineen entisellään koronakriisin paisuessa?

MUSA VAI BISNES ottaa selvää, mitä musiikin julkaisemiselle juuri nyt kuuluu.

Kevätkauden viimeinen MUSA VAI BISNES -ohjelma selvittää tänään Maria Veitolan johdolla, voiko musiikin julkaiseminen jatkua entisellään, kun elävää musiikkia voi toistaiseksi esittää vain nettistriimeinä. Entä miten markkinoida uutta musiikkia, uusia julkaisuja ja nousevia artisteja ilman asiakastapaamisia, markkinointitapahtumia ja showcase-keikkoja? Onko olemassa artisteja, joille keikkakiellosta on jopa hyötyä? 

Vieraina lähetyksessä laulaja-lauluntekijä Olavi Uusivirta, radiotoimittaja ja musiikintekijä Markus Nordenstreng sekä Sony Musicin markkinointijohtaja Jannika Nyqvist.

Osallistu keskusteluun! Miten koronaviruspandemia on vaikuttanut Sinun musiikinkulutukseesi? Lähetä ajatuksesi viestillä studioon!

MUSA VAI BISNES Radio Helsingin taajuuksilla vielä tänä maanantaina. Ohjelman toimittaa ja juontaa Maria Veitola.

Taajuudet Helsingissä 89,7 MHz
Tampereella 106,8 MHz ja 
Oulussa 90,9 MHz.
www.radiohelsinki.fi
Lataa Radio Helsingin applikaatio omasta sovelluskaupastasi.